Páginas

segunda-feira, 17 de outubro de 2011

Sabes / You know


Sabes

Tu és meu guia...
Minha paixão; Minha alegria.
Ah, eu "perco" horas por ti...
Canto pra ti... Ouço a tua voz.

Eu sei que é amor...
Tudo isso que por ti sinto...
Sei que não pode ser nada além de amor...
Sei, também, que tu me amas.

Minha condição é inferior...
Mas tu conheces o meu coração.
Sabes o que desejo, sabes tudo...
Me conheces mais que eu mesmo...

Tu és meu guia...
Minha luz; Com ti sou maioria...
Ah, eu "perco" horas por ti...
Falo com ti... Tu falas comigo...

Me conheces mais que eu mesmo...
Me entendes e me perdoas
Porque sabes do meu coração.
Sim, tu sabes...

Carlos Romário



You know

Thou art my guide ...
My passion, my joy.
Oh, I "lose" hours for you ...
Sing for you ... I hear your voice.

I know what love is ...
All that I feel for you ...
I know that can not be anything but love ...
I also know that you love me.

My condition is less ...
But you know my heart.
You know what I want, you know everything ...
I know more than myself ...

Thou art my guide ...
My light, With you I am most ...
Oh, I "lose" hours for you ...
I talk to you ... You talk to me ...

I know more than myself ...
Understand me and forgive me
Because you know my heart.
Yes, you know...


Carlos Romário

Nenhum comentário:

Postar um comentário